Regulamin sklepu internetowego
§ 1 Postanowienia wstępne
Sklep internetowy dostępny pod adresem https://mojagalanteria.com.pl/, prowadzony jest przez Sebastiana Pawelec prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Mojagalanteria SEBASTIAN PAWELEC, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 8262057637, REGON: 380085690.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 2 Definicje
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Mojagalanteria SEBASTIAN PAWELEC, Polska, NIP: 8262057637, REGON: 3800856900.
Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, wykonująca działalność gospodarczą, korzystająca ze Sklepu.
Sklep internetowy - sklep prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://mojagalanteria.com.pl.
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.
Konto - konto Klienta w Sklepie, zawierające dane Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach.
§ 3 Kontakt
MojaGalanteria.com.pl
Adres Sprzedawcy: ul. Warszawska 79B/14, 08-450 Łaskarzew
Adres e-mail Sprzedawcy: zakup@mojagalanteria.com.pl
Numer telefonu Sprzedawcy: 510-616-087
§ 4 Wymagania techniczne do prawidłowego działania sklepu
Aby korzystać ze Sklepu, niezbędne są:
urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
włączona obsługa plików cookies.
§ 5 Informacje ogólne
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub działaniem osób trzecich.Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie Internetowym
Aby założyć Konto, należy wypełnić Formularz rejestracji i podać wymagane dane.Założenie Konta jest darmowe, a Klient ma możliwość usunięcia go w dowolnym momencie bez ponoszenia opłat.
§ 7 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
Zalogować się do Sklepu.Wybrać Produkt.
Wypełnić Formularz zamówienia, podać dane odbiorcy oraz wybór metody dostawy i płatności.
Potwierdzić Zamówienie.
§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
Metody dostawyKurier, paczkomaty
Metody płatności:
- Płatność przy odbiorze,
- Płatność przelewem,
- Płatności elektroniczne.
§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży
Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po złożeniu Zamówienia i jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni w przypadku płatności przelewem lub płatności elektronicznych.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni.Bieg terminu rozpoczyna się od dostarczenia Produktu.
§ 11 Reklamacja i gwarancja
Produkty są nowe i wolne od wad.Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną.
§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Konsument może skorzystać z:
Stałego polubownego sądu konsumenckiego,Mediacji wojewódzkiego inspektora.
§ 13 Dane Osobowe w Sklepie Internetowym
Sprzedawca jest administratorem danych osobowych.Dane są przetwarzane w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz celów marketingowych, jeśli Klient wyrazi na to zgodę.
§ 14 Postanowienia końcowe
Sprzedawca może zmieniać regulamin w przypadku zmiany przepisów prawa.Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.12.2024 r.
Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania.
1.OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.1.Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania. Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
1.3.Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
1.4.Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
1.5.Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
1.6.Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
1.7.Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
